Jako Iban, Bahasa Besai

Akai dai..., lelak-lelak.....
Aku baru dani tengah ari tadi laban semalam-malam nadai ulih tindok nyentuk ke manuk di pun nangka' ngkukok. Malik ke jam sema pintu office, apu...udah pukul 5 pagi. Mata pan nyau pedis, pala asa udah dikebat ngau wie pelandok, guik-gui baka urang ngirup Apek. Pedis amai ati, sebab mata ngantuk tang mdak ulih tindok.
Aku pan merindang diri mpu ngau searching di engine 'Tuhannya Internet' (google). Nah, aku dia nemu blog bala kaban ti ditulis ngau jako iban. Ahaa.., to baru idup agi isik. Lama aku udah gawa ba bandar Pontianak, tang bisi betemu ngau urang tibisi randau ngau jako Iban. Tu sigi jako indai aku di menua. Aku sungguh gaga ati nemu blog bala kaban ti gawa di Scotland, di Kuching, KL, tang ndak nudi ke jako Iban.
Di bandar to urang ngau jako bukai, di office aku ngau jako rasmi negara Indonesia, bala kaban sebarang ndor sida' diau ngau jako Dayak Kanayatn. Bisi siko dua iko aja ti ngau jako Iban dito. Fredrik Kuyah ngau Clarry Sada, siko agi kaban aku ti gawa bak RRI Pontianak, Rangga. Ati amai sinu ka' mending tauke berandau ngau jako iban. Ka meda main asal di rumah panjai. Baka aku balat ga' sinu ngau jako Kayan. Laban apai aku nurun ke darah Kayan (Aki aku) ngau urang Kantu'(inik aku). Tajak piak aku nadai menyerah, nti' aku gawa ba' Kuching aku selalu meli CD dalam bahasa iban. Bejako ngau bala kaban bansa iban di Sarawak. AKu to bukai urang Pangau, bukai dato' bukai urang pandai, tang aku bisi mimpi jako Iban to, pagi ila ka' nyadi bahasa besai. Laban rumpun ibanik di pulau borneo to, rumpun besai setelah rumpun malayik.Hidup Jako iban!!! Arap ke semua bala kaban lantang senang, gayu guru, gerai nyamai belama.

0 Comments

An encouraging quote from me:

"Something I know that you don't know, something you know that I don't know, that's why life is so important and beautiful to be written."